loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 8
دوشنبه 30 آبان 1401 زمان : 13:37

ارمنستان در آن است
ارمنستان این روزها به گزینه بسیار مناسبی برای سفر تبدیل شده است و جایی است که توانسته تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم خاص و جذاب، مردمی صمیمی و مهربان، هوای عالی و دلپذیر خود را به مسافران ارمنستان ارائه دهد. رو به روی دنیای زیبایی و شکوه. و البته تور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی محسوب می شود که در تمام فصول سال برگزار می شود. از همه مهمتر در بین تورهای خارجی، تور ارمنستان مقرون به صرفه تر است و می توانید به صورت زمینی و هوایی به ارمنستان سفر کنید.
تور ارتش
ضمناً برای رفتن به ارمنستان نیازی به ویزا ندارید و تنها با پاسپورت معتبر می توانید به ارمنستان سفر کنید. خوشبختانه این امر باعث می شود تا در هر زمانی از سال آخرین سفر به ارمنستان را برای این منظور ترتیب دهیم. تورهای زمینی و هوایی ارمنستان هر روز هفته از گروه مسافرتی رامین گشت با متنوع ترین روش ها به شما ارائه می شود تا با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.
تور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی آژانس مسافرتی رامین قوش می باشد که به دلایل مختلف در لیست تورهای خارجی ارزان قیمت قرار می گیرد. علاوه بر این، این جغرافیای منحصر به فرد مرز به مرز و همسایگی کوچک ایران، سفر به ارمنستان را با تورهای زمینی به ارمنستان و هوایی به ارمنستان را آسان می کند. از طرفی ارمنستان برای سفرهای توریستی به این کشور نیازی به ویزا ندارد، بنابراین سفرهای لحظه آخری به ارمنستان یک سفر تابستانی پرطرفدار و تورهای ارزان ارمنستان یکی از پرطرفدارترین سفرها هستند. فصل های زمستان
تور ارمنستان
آیا برای سفر به ارمنستان به ویزا نیاز دارید؟
در گذشته افرادی که می خواستند به ارمنستان سفر کنند باید ویزای آن کشور را می گرفتند. اما خوشبختانه از سال 2015 هر دو کشور ایران و ارمنستان برای بهبود روابط متقابل و توسعه صنعت گردشگری قراردادی امضا کردند که بر اساس آن شهروندان این دو کشور می توانند بدون اخذ ویزا برای سفرهای توریستی به کشورهای دیگر سفر کنند. البته حداکثر اقامت شما در کشور مقصد 90 روز است و پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه پس از ورود به ارمنستان اعتبار داشته باشد.
گردشگری هوایی در ارمنستان
تور ارمنستان به دو صورت ارمنستان و تور ارمنستان زمینی برگزار می شود که در نتیجه امکان رسیدن به ارمنستان با هواپیما، قطار، اتوبوس و ماشین شخصی شما فراهم می شود. اما بدون شک بهترین و آسان ترین راه برای سفر به ارمنستان استفاده از سفر هوایی ارمنستان است. پرواز مستقیم تهران به ایروان توسط چندین ایرلاین معروف انجام می شود و شرکت هواپیمایی ماهان با میانگین 5 پرواز در هفته بیشترین سهم را در بین ایرلاین ها دارد.
گشت و گذار در ایروان
توجه داشته باشید که پروازهای ارمنستان معمولا صبح زود از فرودگاه بین المللی امام خمینی به سمت فرودگاه ایروان انجام می شود. اما بهترین پروازهای ارمنستان در تور هوایی ارمنستان، پروازهای مستقیم هفتگی تهران به ایروان توسط خطوط هوایی ارمنستان، هواپیمایی آزمون و هواپیمایی ماهان است. شرکت هواپیمایی ماهان در اکثر اوقات هفته 5 پرواز، هواپیمایی آزمون 4 پرواز و ارمنستان ایرویز 2 پرواز در هفته دارند.
تور ارمنستان
سفر زمینی به ارمنستان مسیر طولانی تری دارد و البته چشم انداز زیبای ایروان; از آنجایی که ارمنستان همسایه کشورمان است و با این کشور مرز زمینی مشترکی دارد، تورهای ارمنستان به صورت زمینی، اتوبوس، قطار و حتی خودروهای شخصی برگزار می شود، گزینه های متنوعی در اختیار شماست. همچنین توجه داشته باشید که برای رفتن به ارمنستان با خودروی شخصی باید گواهینامه بین المللی داشته باشید و به مرز نوردوز بروید.
تور ارزان ارمنستان
طبق روش سفر زمینی ارمنستان با اتوبوس، در بیشتر روزهای سال از ترمینال آزادی به سمت ایروان حرکت می کنند و پس از 24 ساعت به این شهر می رسند. شما همچنین می توانید با قطار به ایروان، پایتخت ارمنستان بروید، اما بسیار دشوار است. برای سفر با قطار در ارمنستان به صورت زمینی باید به ایستگاه ژولفا رفته و از وسایل نقلیه مخصوص برای رسیدن به ایروان ارمنستان استفاده کنید. در تور زمینی ارمنستان زمان بیشتری را در جاده خواهید گذراند و رسیدن به این کشور یک روز طول می کشد. بنابراین تور زمینی ارمنستان برای افرادی که زمان کمی برای سفر دارند و یا علاقه ای به پروازهای طولانی ندارند و به راحتی خسته می شوند گزینه مناسبی نیست.

تورهای ارزان و لحظه آخری ارمنستان
در سفرهای بین المللی موضوع قیمت یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه های مسافران محسوب می شود. تور ارمنستان یکی از تورهای اقتصادی و ارزان برای ایرانیان می باشد. زیرا بسته های مختلف با سطوح کیفی متفاوت موجود است. یکی از راه های خرید یک سفر ارزان به ارمنستان، انتخاب هتل و پرواز مناسب است. گروه رامین گشت دارای پکیج های بسیار متنوعی است که با بودجه های مختلف طراحی شده است، اما اگر در زمان های کمتر توریستی مانند زمستان سفر کنید، هزینه سفر شما بسیار کاهش می یابد. از طرفی در ایام مانند بهار به خصوص در ایام نوروز قیمت تور ارمنستان افزایش می یابد. اگر نمی خواهید تور بخرید و بلیط و هتل خود را به تنهایی رزرو کنید، توصیه می کنیم بلیط هواپیما چارتر را خریداری کنید، زیرا ارزان تر است.
معاملات گردشگری ارمنستان
از آنجایی که برای سفر به ارمنستان نیازی به دریافت ویزای ارمنستان نیست، می توانید هر زمان که بخواهید تعطیلات خود را در ارمنستان رزرو کنید. به همین دلیل ممکن است در مواقعی ظرفیت تور ارمنستان به گروه نرسد و برگزارکنندگان برای پر کردن صندلی های خالی، قیمت بلیط هواپیما یا رزرو هتل را کاهش دهند، در این مواقع می توانید لحظه آخری رزرو کنید. تور ارمنستان با قیمت مناسب و ارزانتر از بازی معمولی خریداری شده است. در واقع منظور از تور ارزان و نود دقیقه ای ارمنستان این است که با پرداخت هزینه کمتر، خدمات خوبی مانند تور معمولی دریافت کنید.
هزینه پایین تورهای لحظه آخری ارمنستان دلیل اصلی علاقه مردم به این تور است. اما از آنجایی که ارمنستان یک شهر توریستی است و ترافیک زیادی در بین ایرانیان دارد، معمولاً پروازهای این مسیر همیشه پر از مسافر است. پس انتظار زیادی نداشته باشید، بازدید لحظه آخری از ارمنستان همیشه در لیست سطل شماست! با این حال، لطفا توجه داشته باشید که این بهترین زمان برای سفر ارزان به ارمنستان با معاملات لحظه آخری است:
در ابتدای مهر به دلیل شروع مدارس
روزهای اول هفته
اواخر فروردین و بعد از تعطیلات نوروز.
فوریه و مارس (معمولا این دو ماه تورهای لحظه آخری هستند که اغلب می توانند به شما برسند.
بازدید از ایروان
قیمت تور ارمنستان
تورهای ارمنستان بسته به امکانات و خدمات مختلف قیمت های متفاوتی دارند. البته هر چه پکیج های تور ارمنستان امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد بهتر است. هر چه تور گران تر باشد. عوامل موثر بر قیمت تور ارمنستان عبارتند از: نوع سفر. (زمینی یا هوایی) نوع وسیله نقلیه (اتوبوس خاص یا معمولی پروازهای کلاس فرست کلاس یا اکونومی)، تعداد روز و شب اقامت در تور، اقامت (هتل ها)، هتل ها، آپارتمان ها، اقامتگاه ها و غیره)، تعداد وعده های غذایی (صبحانه، ناهار، شام و غیره)، برنامه تفریحی تور و غیره
علاوه بر این برای کاهش هزینه های خود می توانید تور زمینی ارمنستان را انتخاب کنید که امکان سفر با اتوبوس را به شما می دهد. با توجه به اینکه سفر با اتوبوس بسیار ارزانتر از پرواز است، قیمت تور زمینی ارمنستان از تور هوایی ارمنستان کمتر است. بنابراین، اگر ترجیح می دهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، می توانید یک تور زمینی در ارمنستان رزرو کنید، اما از طرف دیگر، اگر به بودجه اهمیتی نمی دهید و ترجیح می دهید سفری راحت و بی دغدغه تر داشته باشید و در جاده اصلی نباشید، یک ایر. تور بهترین و گران ترین گزینه برای شماست.
هزینه تور ارمنستان
تور ارمنستان از تهران و شهرستانها
تور ارمنستان از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز یکی از متداول ترین تورهایی است که در سراسر ایران ارائه می شود و اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید، توصیه می کنیم با افراد حرفه ای از آن بازدید کنید. از آژانس رامین. برای رزرو تور مورد نظر خود تماس بگیرید.

منبع:تورارمنستان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص