loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 9
سه شنبه 1 آذر 1401 زمان : 14:02

اطلاعات تور آفریقای جنوبی
آفریقای جنوبی کشوری متفاوت در جهان است، دنیایی از جاذبه های زیبا و هیجان انگیز، ساختمان های بزرگ و سرگرمی های منحصر به فرد. این کشور زیبا با گیاهان و جانوران منحصر به فرد به مقصدی منحصر به فرد و جذاب برای دوستداران طبیعت و ماجراجویی تبدیل شده است. دیدن وجود و زندگی حیوانات مختلف و منحصر به فرد از نزدیک، بازدید از بزرگترین معدن طلای جهان و دیدن تنها شهری که کوهی بزرگ در وسط آن قرار دارد، از جاذبه های شگفت انگیزی است که در تور آفریقای جنوبی تجربه خواهید کرد. آفریقای جنوبی شهرهای زیبا و توریستی زیادی دارد. اما کیپ تاون 3، ژوهانسبورگ و سان سیتی از مقاصد گردشگری پرطرفدار آفریقا محسوب می شوند و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این سه شهر به این شهر سفر می کنند. با این اوصاف، اگر عاشق طبیعت و ماجراجویی هستید، می توانید با تور آفریقای جنوبی از آژانس هواپیمایی رامین گشت، خاطره انگیزترین تعطیلات خود را در سفر به این کشور بی نظیر بگذرانید.
تور آفریقای جنوبی
شرایط ویزای توریستی آفریقای جنوبی
برای دریافت ویزای توریستی آفریقای جنوبی باید بگوییم که این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود که می خواهند برای تفریح و گردشگری به آفریقای جنوبی سفر کنند. کشور آفریقای جنوبی برای مسافران ایرانی ویزای توریستی 14 روزه یا یک ماهه صادر می کند. ویزای توریستی آفریقای جنوبی یک بار ورود است و پس از صدور مجدد، اجازه ورود مجدد به آن را نخواهید داشت و برای ورود به آفریقای جنوبی باید دوباره درخواست ویزا بدهید. چه ویزای 14 روزه داشته باشید و چه ویزای یک ماهه، اگر قبل از پایان دوره 14 روزه یا یک ماهه کشور را ترک کنید و بخواهید برگردید، اقداماتی که برای دریافت ویزای توریستی کشور باید انجام دهید عبارتند از: باید انجام داد از نو .
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی آفریقای جنوبی
اصل و کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
عکس 3*4 با زمینه سفید، جلوی کامل و روتوش نشده (عکس باید تازه باشد)
اصل و کپی شناسنامه و شناسنامه
پرداخت کلیه هزینه های مربوط به اخذ ویزای توریستی در آفریقای جنوبی
گواهی استخدام
بلیط سفر به آفریقای جنوبی را رزرو کنید
رزرو هتل در آفریقای جنوبی
توان مالی حداکثر تا مبلغ اعلام شده از سفارت کشور متبوع با مجوز و مهر بانک
اگر پاسپورت قبلی دارید، باید آن را نیز ارائه دهید.
سفر به آفریقای جنوبی
محبوب ترین شهرهای توریستی آفریقای جنوبی کدامند؟

کیپ تاون
کیپ تاون زیباترین شهر و دومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی است. طبیعت بی نظیر، سواحل استثنایی با گرازهای آبی و کوسه های سفید، این شهر ساحلی را به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل کرده است. همچنین این شهر محل ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی است، خیابان ها و ساختمان های کیپ تاون بسیار شیک و مدرن هستند و اکثر افراد ثروتمند و ثروتمند آفریقای جنوبی در این شهر زندگی می کنند. همچنین کیپ تاون طبیعتی بکر و زیبا دارد و انواع گیاهان دارویی منحصر به این شهر را در خود جای داده است. کاربران سایت مسافرتی تریپ ادوایزر آفریقای جنوبی به دلیل زیبایی طبیعی و تاریخی، کیپ تاون را به عنوان برترین مقصد گردشگری خود در سال 2014 انتخاب کرده اند.
کیپ تاون
شهر ژوهانسبورگ
شهر ژوهانسبورگ به دلیل معادن عظیم طلا در جهان شهرت بیشتری دارد. این شهر پر از آسمان خراش های بزرگ، مراکز خرید مدرن و تفریحات متنوع و جالب، پایتخت اقتصادی آفریقای جنوبی است که باعث محبوبیت تور آفریقای جنوبی در بین گردشگران خارجی شده است. این شهر بزرگ و جوان 120 ساله دریاچه و ساحلی ندارد اما مملو از جاذبه های جالبی مانند: موزه های طلا، گالری های مختلف هنری، رستوران های دنج، کافه ها و طبیعت زیباست و به آن ژوهانسبورگ می گویند. اروپایی ترین شهر که قاره آفریقا را اشغال می کند.
شهر آفتابی
سفر به سان سیتی یکی از هیجان انگیزترین قسمت های سفر به آفریقای جنوبی است. زیرا این شهر دارای مکمل کاملی از تمامی امکانات تفریحی از جمله گلف، فعالیت های آبی هیجان انگیز و شگفت انگیزترین تورهای حیات وحش است. این شهر دارای هتل های بسیار مجلل و فوق مدرنی است که بیشتر آن ها در دل طبیعت ساخته شده اند و معماری باورنکردنی آن حیات وحش زیبای آفریقا را پیش روی گردشگران قرار می دهد. از دیگر زیبایی های این شهر می توان به پل هایی اشاره کرد که توسط مجسمه فیل عظیم الجثه احاطه شده اند و به دلیل وجود سیستم ارتعاشی، عبور از روی پل واقعاً تجربه هیجان انگیز و بی سابقه ای است.
شهر خورشید
سفر هوایی آفریقای جنوبی
مسافران عزیز برای سفر به آفریقای جنوبی ابتدا باید بدانید که هیچ پرواز مستقیمی از ایران به آفریقای جنوبی وجود ندارد. به عبارت دیگر، تمامی پروازهای آفریقای جنوبی ابتدا به یکی از مقاصد میانی و سپس به مقصد اصلی یعنی آفریقای جنوبی پرواز خواهند کرد. در این میان از جمله پروازهای میانی می توان به ; بهترین مقصد برای پرواز از ایران به آفریقای جنوبی مانند دبی، دوحه، استانبول، خطوط هوایی محبوبی مانند ترکیش ایرلاینز (یک توقف در استانبول)، امارات (یک توقف در دبی) و قطر ایرویز (بدون توقف) هستند. دوحه).
تور هوایی آفریقای جنوبی
سفری ارزان و لحظه آخری به آفریقای جنوبی
یکی از دغدغه های افراد در سفر با تور آفریقای جنوبی هزینه بالای سفر است اما اگر به دنبال سفر با تور ارزان آفریقای جنوبی با ویژه تور آفریقای جنوبی هستید آژانس مسافرتی رامین شرکت مناسبی برای شماست. یک مجری تورهای لوکس آفریقای جنوبی است و خدمات مقرون به صرفه و مناسبی را ارائه می دهد که شما را از سفر خود راضی می کند. اکنون، اگر به دنبال سفر ارزان به آفریقای جنوبی هستید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.
ابتدا زمان سفر به کشور را انتخاب کنید و آب و هوای آفریقای جنوبی نقش مهمی در این امر ایفا می کند. زیرا روزهای گرم و مرطوب یا بادهای موسمی گرم فصل کم گردشگری آفریقای جنوبی است. همچنین در زمان هایی مانند تعطیلات سال نو یا ایام نوروز، تعداد افرادی که به دنبال سفر هستند افزایش می یابد و هزینه سفر به آفریقای جنوبی عملاً افزایش می یابد. نکته مهم دیگر کشیدن خط قرمز دور گردشگری آفریقای جنوبی است! زمانی که قصد بازدید از بسیاری از شهرهای توریستی را دارید، قیمت آن بالاتر از آنچه فکر می کنید خواهد بود. سوال بعدی مدت اقامت شماست، در صورت امکان پکیج چند روزه را انتخاب کنید.
سفر ارزان آفریقای جنوبی
آخرین گزینه ارائه شده توسط Ramen Set; انتخاب تور لحظه آخری آفریقای جنوبی در اصل همان تور رایگان است اما شرایط خاصی هم دارد! اول از همه پیشنهاد می کنیم فریب این عبارت آخر را نخورید! زیرا این تورها در طول سال به ندرت به شما مسافران ارائه می شود. چرا که تور لحظه آخری آفریقای جنوبی این است که در روزهای آخر گاهی اوقات تعداد کمی صندلی در پرواز یا چند اتاق در هتل باقی می ماند. این باعث می شود آژانس ها این ظرفیت های موجود را با قیمت پایین تری بفروشند تا ضرر مالی نداشته باشند و هر چه به زمان پرواز نزدیک می شوید و ظرفیت خالی وجود دارد، قیمت 30 تا 50 درصد کمتر می شود.
ارائه تورهای آفریقای جنوبی
آیا می توان با تور لحظه آخری و ارزان آفریقای جنوبی سفر کرد؟
همچنین با توجه به اینکه در تور لحظه آخری آفریقای جنوبی ممکن است پرواز شما چند ساعت دیرتر باشد اما مسافرانی که ویزای این کشور را ندارند نگران خرید تورهای لحظه آخری نباشند. در آفریقای جنوبی! زیرا با این ویزا می توانید تا 30 روز به عنوان توریست در آفریقای جنوبی اقامت داشته باشید.
هزینه تور آفریقای جنوبی
قیمت تور آفریقای جنوبی به عوامل مختلفی از جمله رزرو هتل همراه با غذا، بلیط هواپیما، نوع خدمات ارائه شده، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان انگلیسی، تورهای شهری رایگان با سیم کارت بستگی دارد. .. تورهای لحظه آخری آفریقای جنوبی می توانید آفریقا را از طریق سایت آژانس مسافرتی رامین گشت دنبال کنید، تورهای ارزان و باکیفیت بخرید و با قیمت های مقرون به صرفه سفر کنید.
تور آفریقای جنوبی
بیشتر تورهای آفریقای جنوبی ما 7 شب و 8 روز است و در شهرهای توریستی کشور برگزار می کنیم. شما می توانید بسته به نیاز خود از پکیج های رامین گشتا در آفریقای جنوبی انتخاب کنید. هزینه سفر به آفریقای جنوبی به نوع بسته انتخابی، روزهای اقامت و مهمتر از همه فصل سفر بستگی دارد. 5 شب اقامت در هتل های آفریقای جنوبی از 500 دلار و پروازها از 19 میلیون تومان شروع می شود و این قیمت ها بسته به زمان سفر و تعداد شب های اقامت شما متفاوت است. ما در آژانس هواپیمایی رامین گشت سعی کرده ایم بهترین پکیج ها را با بهترین قیمت ارائه دهیم.
تور آفریقای جنوبی از تهران و شهرستان
در خصوص پروازهای آفریقای جنوبی مبدأ تمامی پروازهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر ایران نیز وجود دارد. به عنوان مثال تورهای آفریقای جنوبی از تبریز، شیراز، اصفهان، رشت، کرمان و مشهد توسط آژانس ها در برخی فصول گردشگری سال برگزار می شود.

منبع:تور آفریقای جنوبی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص