loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 9
پنجشنبه 10 آذر 1401 زمان : 13:04

درباره تور تفلیس و باتومی
تور ترکیبی تفلیس باتومی یک تور بسیار جذاب و هیجان انگیز است که شامل سفر به تفلیس و شهر زیبای ساحلی باتومی می باشد. شهرهای تفلیس و باتومی هر کدام دارای مناظر و جاذبه های متنوعی هستند به طوری که هر ساله گردشگران زیادی با تور تفلیس و باتومی به عنوان تور ترکیبی گرجستان به این مکان ها سفر می کنند. سفر به گرجستان و شهرهای توریستی آن مانند تفلیس و باتومی نیاز به اطلاعاتی در مورد آن دارد تا بدون هیچ نگرانی سفری فراموش نشدنی را برنامه ریزی کنید. باتومی یک شهر توریستی زیبا در غرب گرجستان و در ساحل دریای سیاه است که دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و لازم است بدانید که باتومی به عنوان پایتخت توریستی گرجستان که دارای کوه های بلند است، شناخته می شود. ، سواحل رویایی و شگفت انگیز و سواحل بکر. مسافران شما باید در نظر داشته باشند که فاصله باتومی از ایران بیشتر از تفلیس است و به همین دلیل در قیمت تور تفلیس باتومی تاثیرگذار خواهد بود.
تور تفلیس باتومی
تفلیس به اندازه باتومی که در شرق گرجستان واقع شده از ایران دور نیست. آب و هوای این شهر به دلیل وجود کوه ها و دره ها نسبت به باتومی خنک تر است و با تور تفلیس باتومی در جذب گردشگر بسیار موفق عمل کرده است. در سفر به تفلیس از جاذبه های گردشگری این شهر مانند کوه مقدس تفلیس، کلیسای جامع تثلیث، حمام های گوگردی، آتشکده تفلیس، دریاچه لیسی و ... دیدن خواهید کرد.
شرایط سفر با تور تفلیس باتومی گرجستان چیست؟
خوشبختانه چند سالی است که ایرانیان برای سفر به تفلیس و باتومی گرجستان نیازی به ویزا ندارند و طبق توافقنامه ایران و گرجستان، نیاز به ویزای گرجستان برای ایرانیان لغو شده است. جالب است بدانید یکی از دلایل اصلی محبوبیت تورهای باتومی و گرجستان، نداشتن ویزای گرجستان است; زیرا از زمان لغو ویزای گرجستان برای ایرانیان، تعداد مسافران ایرانی به این کشور چندین برابر شده و سفرهای توریستی افزایش چشمگیری داشته است. به طور کلی مسافران ایرانی برای سفر به تفلیس باتومی نیازی به درخواست ویزا ندارند. به طور کلی با پاسپورت ایرانی می توانید 45 روز بدون ویزا در گرجستان اقامت داشته باشید.
تور تفلیس باتومی
تنها مدارکی که برای سفر به تفلیس باتومی گرجستان لازم است پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار می باشد. بهترین راه برای سفر به این شهرهای توریستی گرجستان، خرید تور باتومی تفلیس از آژانس رامین گشت است. اگر با تورهای گرجستان رامین گشت سفر می کنید، کارشناسان ما در سفر به گرجستان تمامی رزرو پرواز تفلیس باتومی و رزرو هتل شما را انجام می دهند. تورهای ترکیبی گرجستان که شامل تورهای تفلیس و باتومی می باشد را می توانید از طریق سایت رامین گشت خریداری کنید.
تور هوایی تفلیس باتومی
سفر هوایی به تفلیس باتومی یکی از محبوب‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای رسیدن به این مکان است که اغلب شامل پروازهای بین‌المللی و داخلی است، اما در حال حاضر سفر باتومی تفلیس فقط از طریق هوا از تهران انجام می‌شود. همچنین از ایرلاین های ایرانی که به این شهر پرواز دارند می توان به: کشم ایر، آسمان، زاگرس و واراش اشاره کرد. توجه داشته باشید که هیچ پروازی به باتومی تفلیس در روزهای شنبه و چهارشنبه وجود ندارد. بنابراین اگر ساکن تهران نیستید، شرکت رامین گشت می تواند از شهر شما به تهران اتوبوس، پرواز یا قطار رزرو کند. البته می توانید با ماشین خود به تهران و فرودگاه امام خمینی (ره) نیز بروید.
فرودگاه باتومی تفلیس
از سوی دیگر، خطوط هوایی خارجی مانند جرجن ایر، خدمات مشابه تفلیس - باتومی را به مسافران خود ارائه می دهند، اما هزینه آن بیشتر از خطوط هوایی داخلی است، زیرا این خطوط هوایی خارجی هستند. همچنین پروازهای مستقیم از ایران به تفلیس "Tbilisi Batumi Air Tour" با کیفیت بالا و امکانات راحت و قیمت مناسب انجام می شود. در نتیجه این امکان را دارید که با هواپیما با خیال راحت و بدون نگرانی به تفلیس باتومی سفر کنید.

از تفلیس باتومی دیدن کنید
از آنجایی که گرجستان به ایران نزدیک است، شما مسافران عزیز می توانید با تور مشترک گرجستان به صورت زمینی سفر کنید. اگر در مسیر طولانی مشکلی ندارید، می توانید از دو طریق زمینی به شهرهای توریستی باتومی و تفلیس بروید. راه اول با ماشین شخصی شما و راه دوم با اتوبوس است. بنابراین برای اینکه بتوانید با خودروی شخصی خود از مرز عبور کنید باید قبل از سفر چندین سند تهیه کنید. برای رفتن به گرجستان از طریق زمینی و خودروی شخصی باید به بیله سوار رفته و پس از عبور از مرز به سمت تستل خیدی (پل سرخ) بروید.
تور زمینی باتومی در تفلیس
تورهای زمینی در گرجستان با اتوبوس های متنوع و خوب برگزار می شود اتوبوس ها معمولا از تهران و تبریز به سمت گرجستان حرکت می کنند و توجه داشته باشید که در این سفر از تهران به گرجستان حدود 20 ساعت سفر خواهید داشت. اگر به دلیل طولانی بودن مسیر، حد وسط خوبی ندارید، توصیه رامین گش این است که پرواز گرجستان را انتخاب کنید و سفر باتومی تفلیس با هواپیما بسیار کوتاهتر و البته کمی هم هزینه بر شما خواهد بود. .
تور ارزان و آخرین تور تفلیس باتومی
قیمت تور تفلیس باتومی و هر تور دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، مدت اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید، بر قیمت تور انتخابی شما تاثیر می گذارد. وقتی صحبت از سفر به تفلیس باتومی گرجستان به میان می آید، یکی از عوامل مهمی که نقش مهمی در کاهش بازدید شما ایفا می کند، فصل سفر شما است. معمولا در فصل زمستان قیمت سفر به تفلیس باتومی کاهش قابل توجهی دارد، اما باید بدانید که هوای گرجستان در زمستان کمی سرد می شود.
تور ارزان تفلیس باتومی
مهم ترین و مهم ترین عامل بعدی برای ارزان شدن سفر تفلیس باتومی، روز سفر شماست. تور کمبو باتومی تفلیس معمولا به مدت سه شب، چهار شب یا هفت شب ارائه می شود. سفرهای غیر تعطیل معمولاً بسیار ارزان هستند. چرا که بسیاری از مسافران برنامه ریزی سفر خود را برای نیاز به وقت آزاد انتخاب می کنند و معمولاً سفرهای پنجشنبه و جمعه قیمت بالاتری دارند.
در ادامه اگر هزینه کم برای شما در اولویت است، بهتر است تور تفلیس باتومی خود را در پروازهای یک طرفه از جمعه، شنبه یا یکشنبه با تور 3 یا 4 شب و معمولا بعد از تاریخ های طولانی تر انتخاب کنید. تعطیلات رسمی و روزهای خاص نیز زمان مناسبی برای یافتن بهترین و ارزان ترین قیمت تور تفلیس باتومی است. به طور کلی برای خرید تور ارزان تفلیس باتومی علاوه بر تغییر زمان سفر در فصل زمستان، می توانید با جستجو در سایت رامن گوش هتل های مقرون به صرفه تری را بیابید. همچنین با انتخاب یک ایرلاین اقتصادی تر، پرواز ارزان تری را تجربه کنید، روز سفر خود را به درستی انتخاب کنید و در نهایت مدت زمان اقامت خود را کاهش دهید و برنامه جامع تری برای سفر خود تنظیم کنید.
تور ارزان باتومی تفلیس
خوب بهترین گزینه برای یک سفر اقتصادی و ارزان استفاده از تور ارزان تفلیس باتومی در لحظه آخر است. بسیاری از آژانس ها و آژانس های مسافرتی که تورهای داخلی و خارجی را برگزار می کنند، به دلیل کمبود صندلی در هواپیما و یا نبود اتاق رایگان در هتل های خود تصمیم می گیرند در آخرین لحظه سفر تفلیس به باتومی را با قیمت بسیار پایین لغو کنند. آنها می توانند ظرفیت خالی را پر کنند.
خب، تورهای لحظه آخری تفلیس باتومی شامل بلیط هواپیما با تخفیف یا بسته کامل سفر می شود. در هر صورت شما با این تور 90 دقیقه ای تفلیس باتومی برنده هستید زیرا توانسته اید آن را با قیمت بسیار پایین و گاهی تا 70 درصد کمتر از قیمت اولیه تور خریداری کنید و از تمام آن بهره مند شوید. امکانات و خدمات. . سپس به شما مژده می دهیم که با خرید تور لحظه آخری تفلیس باتومی گزینه ارزانی را انتخاب کرده اید. خوب توصیه رامین کشت این است که اگر تصمیم دارید با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به تفلیس سفر کنید حتما رزرو کنید. سفر لحظه آخری به تفلیس! برای خرید این تورهای لحظه آخری در تفلیس، باتومی یا هر مقصد دیگری، باید همیشه به روز باشید. برای اطلاع از جدیدترین تورهای لحظه آخری رامین کشت اینستاگرام ما را دنبال کنید و با خرید تور لحظه آخری در این مسیرها از تعطیلاتی مقرون به صرفه و خاطره انگیز لذت ببرید.
تور ارزان تفلیس باتومی
هزینه سفر تفلیس باتومی
بسته به نوع تور انتخابی و همچنین نوع پرواز و هتلی که انتخاب می کنید، قیمت تور ترکیبی گرجستان نیز افزایش یا کاهش می یابد و به همین دلیل افراد می توانند قیمت های بسیار متفاوتی را از آژانس های مسافرتی مختلف دریافت کنند. اخذ شده؛ اما قطعا می توانید بهترین و مقرون به صرفه ترین تور ترکیبی گرجستان را در آژانس رامین گشت پیدا کنید. چرا که این آژانس مجرب و خوش نام سعی کرده است با ارائه هتل ها و به طور کلی تورهای مختلف و ارائه یک سفر با کیفیت و خاطره انگیز به مسافران تفلیس، امکانات سفر را برای تمامی افراد با هر سطح درآمد و سلیقه ای در بر گیرد. باتومی، پس بدون معطلی همین حالا با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید و تور مناسب خود را خریداری کنید.
قیمت سفر تفلیس باتومی
زمانی که قیمت سفر به تفلیس باتومی را تعیین می کنید عواملی مانند: خطوط هوایی (داخلی - خارجی)، کلاس پرواز، زمان پرواز، تعداد روزهای اقامت، مدت زمان سفر به تفلیس باتومی، محل اقامت تفلیس (نوع هتل شما در باتومی - تفلیس)، خدمات تکمیلی تور تفلیس باتومی (راهنما و راهنمای تور، غذا، سیم کارت، گشت شهری و ...)، حمل و نقل در شهر، ترانسفر به فرودگاه، گشت و گذار و بلیط (مثل موزه ها و غیره) موثر است. در ضمن برای استفاده از ساعات اقامت در هتل و صرفه جویی در قیمت ها، بهتر است با پرواز صبح رفته و با پرواز عصر یا بعدازظهر برگردید.
برای سفرهای گران قیمت زیر می توانید مرتب به رامین گشت سر بزنید تا بدانید چه زمانی سفر ارزان تفلیس باتومی با قیمت مناسب دارید. در فصل بهار و تابستان که بهترین زمان برای سفر به تفلیس - باتومی است، قیمت سفر ترکیبی به گرجستان نیز افزایش می یابد و در دوره های کم گردشگری مانند زمستان به دلیل کاهش تعداد مسافران، قیمت این گونه سفرها بسیار کمتر از فصول دیگر است، امکان پذیر است و می توانید برای سفری مقرون به صرفه آماده شوید.
قیمت تور تفلیس باتومی
تور تفلیس باتومی از تهران و شهرستان
در خصوص پروازهای تفلیس – باتومی، تمامی تورها از تهران حرکت می کنند و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر ایران نیز برای علاقه مندان موجود است. مثلاً تبریز، شیراز، یسپیهان، رشت، کرمان، ساری، مشاط و .... تور تفلیس در برخی از توریستی ترین فصول سال توسط آژانس ها با قیمت های مناسب برگزار می شود.

منبع:تورتفلیس باتومی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص