loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 7
جمعه 11 آذر 1401 زمان : 16:32

درباره گردشگری پاتایا
پاتایا به عنوان شهری همیشه سرزنده و پر از جاذبه ها و سرگرمی های مختلف هیجان انگیز برای گردشگران به ویژه گردشگرانی که برای دوستداران تفریحات آبی پر جنب و جوش و جذاب در تایلند با تورهای پاتایا از صبح تا عصر به این مقصد سفر می کنند، شناخته می شود. ورزش راحت و لذت بردن از خیابان های شلوغ و همیشه در این شهر پر جنب و جوش در شب زندگی کنید. این شهرک ساحلی برای تمامی گروه های گردشگران اعم از خانواده، زوج و مسافران مجرد مناسب است و تفریحی بسیار دلنشین و خاطره انگیز را برای آنها فراهم می کند.
سفر پاتایا
شهر ساحلی زیبای پاتایا مانند دیگر شهرهای تایلند آب و هوای استوایی دارد و اگر گرمای هوا برایتان مهم نیست، بهتر است فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب کنید; زیرا در این موقع از سال گردشگران پاتایا کم است و رفت و آمد بسیار کند است. اما اگر آب و هوا برایتان مهم است، توصیه می کنیم فصل پاییز و زمستان را برای سفر به پاتایا انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که در فصل تابستان رویدادهای هیجان انگیز زیادی در پاتایا برگزار می شود که هدف آنها جذب گردشگر است.
شرایط اخذ ویزای تایلند در پاتایا چیست؟
خب، اتباع ایرانی برای ورود به پاتایا تایلند نیاز به ویزای تایلند دارند. ویزای توریستی تایلند یک بار ورود است. پس از دریافت ویزا 3 ماه فرصت دارید تا به تایلند برسید و 1 ماه پس از ورود اعتبار دارد. ویزای تایلند به دو صورت فوری و عادی برای شما صادر می شود. همچنین تکمیل فرم درخواست ویزای تایلند، صورت حساب بانکی 1 ماه گذشته، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار، 2 قطعه عکس 4*6، کپی نقشه ملی و کلیه صفحات شناسنامه (بدون نیاز به ترجمه)، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت و بیمه مسافرتی یکی از مدارک درخواست ویزای تایلند است و در نهایت حدود 7 روز کاری پس از ارسال درخواست ویزای تایلند، پاسخ آن برای شما ارسال می شود.
تور پاتایا رامن
تور آبی پاتایا
تنها و راحت ترین راه برای سفر به پاتایا هواپیما است. همچنین تور پاتایا با همه زیبایی های بکر و خیره کننده اش، قطعا زمانی جذاب است که پرواز، هتل و یا تورهای پاتایا نسبت به سایر سفرهای خارجی ارزانتر باشد و ایرانی ها تعطیلات خاطره انگیزی را تجربه کنند. سفر. قیمت بلیط تهران پاتایا یا مستقیم یا غیرمستقیم، قیمت پیشنهادی بلیط پاتایا متفاوت است و به عوامل اصلی بستگی دارد.
همچنین در نظر داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما پاتایا بسته به تاریخ سفر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی انتخابی کاملا متفاوت است. گروه مسافرتی رامین گشت به شما پیشنهاد می کند یکی از پرطرفدارترین خطوط پروازی ایران به پاتایا را انتخاب کنید. همچنین تقاضا برای رزرو بلیط و هتل در این کشور در ایام نوروز به شدت افزایش می یابد. پس بلیط هواپیما پاتایا خود را از ماه ها قبل رزرو یا خریداری کنید.

پرواز به پاتایا
خطوط هوایی خارجی که در مسیر تهران - پاتایا پرواز می کنند عبارتند از: عمان ایر WY، ایر آسیا AK، ایرفلوت SU، ایر چین CA، جین ایر ال جی، لوفت هانزا LH، قطر ایرویز QR، کویت ایرویز KU، KLM، بریتیش ایرویز BA، ترکیش ایرلاینز TK و خطوط هوایی امارات EK در طول هفته به تایلند پرواز دارد. سریع ترین زمان پرواز مستقیم از تهران به پاتایا 9 ساعت و 15 دقیقه است، زمان پرواز ممکن است بسته به شرایط آب و هوایی و مسیرهای پرواز متفاوت باشد، فاصله تهران تا تایلند با ارتفاع هواپیما 3396 کیلومتر است. از تهران تا تایلند 5466 کیلومتر است.
فشار
تور پاتایا ارزان و لحظه آخری
اگر می خواهید یک سفر ارزان و مقرون به صرفه به تایلند داشته باشید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا فصل سفر خود را زمانی انتخاب کنید که گردشگران کمتری به این مقصد می روند. در این مورد، آب و هوای پاتایا نقش مهمی دارد. پاتایا به دلیل روزهای اوج گرما و رطوبت یا باران های موسمی گرمسیری، فصل گردشگری کم در نظر گرفته می شود. همچنین در تعطیلات پایان سال و تعطیلات سال نو و ایام نوروز تعداد افرادی که قصد سفر دارند بیشتر است و طبیعتاً قیمت تور پاتایا تایلند بالاتر خواهد بود.
نکته مهم بعدی کشیدن یک خط قرمز دور تور است. هنگام سفر به مقصد توریستی تایلند، پاتایا-پوکت، قیمت ها بسیار بالاتر از آنچه فکر می کنید خواهد بود. چالش دیگر این است که در صورت امکان بسته های ظرف چند روز را انتخاب کنید.
سفر ارزان پاتایا
آخرین گزینه ارائه شده توسط رامین گشت، انتخاب آخرین سفر پاتایا است که به همان اندازه ارزان است، اما شرایط خاصی هم دارد! چون به تور 90 دقیقه ای پاتایا نیز معروف هستند، اما برای دریافت این تور باید کمی تا زمان حرکت صبر کنید. اگر شرکت‌ها پروازهای چارتری به پاتایا را چارتر کنند، در صورت عدم تامین ظرفیت مسافر، پروازهای ارزان قیمت با کرایه‌های ویژه را به مسافران خود ارائه می‌دهند. البته این در صورتی است که تمام موارد لازم مانند ویزای تایلند در آن وجود داشته باشد. پس به پیشنهاداتی که ایرلاین ها در روزهای منتهی به پرواز یا در مقاطع کم توریستی ارائه می دهند توجه کنید و این فرصت را از دست ندهید.
قیمت پاتایا
هزینه تور پاتایا بر اساس 2 پارامتر خطوط هوایی (ماهان، بانکوک ایر، جت آسیا، آسین ایر، آسیا آتلانتیک و...) و هتل تعیین می شود. در حال حاضر تنها شرکت هواپیمایی ماهان از تهران به پاتایا مسافران را جابجا می کند و قیمت هتل های پاتایا بر اساس دلار و یورو محاسبه می شود. یکی از سوالات مهم در مورد هزینه تور پاتایا تعداد روزهای اقامت و البته زمان سفر به این شهر است. مثلا هزینه سفر به پاتایا در فصل بارانی و کم باران کاهش می یابد و در هوای خوب یا جشنواره های مهم در این مقصد قیمت ها افزایش می یابد.
قیمت سفر پاتایا
همچنین تعداد شهرهایی که بازدید می کنید بر قیمت ها تاثیر می گذارد. تورهای ترکیبی تایلند معمولا قیمت بالاتری دارند و با در نظر گرفتن همه این موارد در حال حاضر قیمت تور پاتایا بسته به نوع پرواز و هتل انتخابی شامل قیمت های متفاوتی می شود.
تور پاتایا از تهران و شهرستانها
در مورد پروازهای پاتایا به شهرهای توریستی، مبدا تمامی سفرهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشور نیز وجود دارد. تورهای مسافرتی پاتایا از شهرهای اصلی کشورمان مانند: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و ... در برخی از فصول گردشگری توسط آژانس ها برگزار می شود. برای رزرو تور پاتایا می توانید با آژانس رامین گشت ایر تماس بگیرید.

منبع:تور پاتایا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص